Saturday, September 24, 2011

AKU BUKAN PONDAN !

In The Name of Allah The Most Gracious The Most Merciful

assalamualaikum :)

bila musim periksa ni , aku memang suka tido awal..lepas maghrib terus tido sampai 9.30..bangun isyak and baru start study sampai lebam + sambil online semestinya ..kalau tak memang aku tido balik la jawabnya..kuang3

so , tadi pon sama la..lepas maghrib terus syahid sampai 9.30..bukak je mata , tengok2 ada 2 panggilan rindu ( READ : miscall )..means ada 2 orang yang rindu aku..muahaha..satu from my sis and another one from unknown number..014+++..kalau tidur memang aku takkan jawab la phone kan..heh..sedar ada call masuk , tapi aku tekan silent je..haha . lepas bangun baru la  miscall  balik.

2 minit lepas tu , si UNKNOWN ni miscall balik..aik ? apa hal nak main miscall pulak ni kan ..buang karan aku  je..

seminit lepas tu , phone aku menari2 sambil menyanyi menandakan ada mesej masuk..tengok nombor , si UNKNOWN..mesej nya berbunyi macam ni :

'' askm.maaf menganggu x ? ''

aku reply :

'' w'salam.x.btw , ni sapa ye ?''

si UNKNOWN reply :

'' awak lelaki ke perempuan ? maaf mengganggu 

aku reply :

'' PONDAN ''

and after that 

NO REPLY

muahaha..

end of story ;P

moral : dont play2 with me..=P

okey done..face the book AGAIN :)

-------------------------------------

 # teringin nak makan steamboat..tiba2 je  ...ttsssskkkk 
=,='' 




9 comments:

  1. haha..mesti org tu kecewa:-) kahkah

    ReplyDelete
  2. huahuahua~!
    kalo ak, x layann je, bazir krdt ak je.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. @ JAZMI : haha..takpa ...satu mesej ja..

    ReplyDelete
  5. UNKNOWN a.k.a SHAHNON : berkenan la sgt...eh , TERsama pulak nama ko dgn watak dlm cerita ni..haha =P

    ReplyDelete
  6. @ NAQIB : hahahahampeh je ko kan..apa2 pon hye jugak la..haha =P

    ReplyDelete