Tuesday, May 07, 2013

112 AWESOME BATCH DINNER

Baru sedaq yang diri ni ada blog. Last update February lepas. Hmm, nampak tak betapa busy nya hidup kat Kuantan ni. LOL. 

Update ni sebenaqnya sebab tension tak dapat jawapan untuk protein concentration yang mana sekali gus membantutkan hasrat untuk menyiapkan lab report Bradford Assay ni. So, chillex sat dengan meng'update' blog yang bak kata orang putih ; hidup segan, mati tak mau.

Isu yang bakal dibangkitkan dalam terbitan entry kali ini ialah pasal Batch Dinner pada tanggal 1 Mei yang lepas. First dinner untuk kami batch Biotech Awesome 112 ni. Kenapa nama batch kami Awesome? bukan sekadar untuk tujuan poyo, tapi ia adalah simbolik ke'ohsem'an kami yang buat foundation 1 and half year instead of 2 years before mai Kuantan untuk buat degree.

Venue dekat City Times Hotel yang sekangkang ayam ja dari UIA ni. Pukul 8++ event started. Makan-makan and performance dari rakan-rakan. Ada 3 awards yang dipertandingkan. Main award; Mr. Smart and Ms. Glam. Lepas tu ada Mr and Ms Bookworm, Mr and Ms Funny. Aku pon tak tau sapa yang suggest award ni. Kalau ikut aku dengan Tiqah (kitorang biro Special Task dalam batch and dinner ni fully under Special Task), kami nak buat award yang kurang sikit skema dia. Contohnya, Mr & Ms Gedik, Mr and Ms Garang, Mr and Ms Kepoh etc. HAHAHA. Baru la havoc ;p

Pemenang setiap award adalah:


  • Mr Smart            : Ha'iz
  • Ms Glam            : Aliah
  • Mr Bookworm   : Fitri
  • Ms Bookworm   : Kak Bella
  • Mr Funny            : Amir
  • Ms Funny            : Ainun
Lupa pulak, the theme is smart and glamorous ;)

Itu je lah nak cerita. Malas nak taip. Report pon tak siap lagi. Cuti pon dah habis. Final exam pon dah dekat. *tarik nafas. hembus*

 Poster :D

 Kaum Hawa

 Kaum Adam
 with Syam, Yana, Tiqah and Hafa ;)

 Sama warna dengan Kaka. Pakai baju lama je. Malas beli sebab dah 3 kali pi steamboat kat City Times ni sebenaqnya. heheh :)


Terharu campuq bangga sikit sebab me and Tiqah yang uruskan pasal hadiah untuk award, cabutan bertuah and doorgift ni. So, button je yang mampu as doorgift dengan bajet yang amat terhad. Alhamdulillah, dapat sponsor luar sikit. mihmihmih ;)

Thanks friends for the night :D

p/s : Budak lelaki buat Gwiyomi as special performance. LOL. and kejutan dari Yana when she announce that she'll get married this 2nd Syawal. Ternganga habis budak2 awesome kecuali me and few other friends yang agak rapat dengan Yana sebab kami dah lama tau. Hee. Barakallah Yana and Anuar ! ;)

3 comments:

  1. laaa, awat x amik idea ampa utk award tu?
    baru sempoi...

    btw, congrats sbb update blog setelah sekian lama. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami org bawahan ja. haha :P next dinner boleh la kot buat xD

      terima kasih :3

      Delete
  2. Salam singgah, jemput segmen: novel diagnosis, header, topup, vector art, tudung bawal untuk dimenangi.. http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html

    ReplyDelete