Monday, March 21, 2011

NEW SEMESTER STARTED

In The Name of Allah The Most Gracious The Most Merciful

assalamualaikum..

wah ! hari ni dah start sem 3 untuk students CFS IIUM yang ambik short sem.tak sangka sebulan cuti dah tamat rupanya.huhu.semalam aku sampai uia ni around 7 mlm.so , hari ni baru daftar kat mahallah office and ambik kunci.this sem dapat katil atas.biasa la , orang terakhir yang mai.hehe.roommates still sama ; cik aina and cik nami.

alkisah kelas hari ; isnin kelas pukul 11-1.ingatkan 1st class ni just introduce diri + berkenalan dengan klasmate baru + briefing je.last2 , siap start belajar dah .yang lagi advance tu , sebab dah dapat soalan tutorial.haha..amacam ? mantop kan??.aku dah la pi kelas tak bawak calculator -.-''

alhamdulillah sebab dapat lecturer Mdm Laili.beliau lecturer math 1 aku time sem 1 dulu.hehe..so , kira senang siki la untuk any urusan kan.plus , madam pon still kenal lagi muka aku + firus + hajar.hehe.kitorang ber-3 je yang still sama kelas dari sem 1 sampai sekarang.yang lain semua stok classmates baru.

ni jadual aku untuk sem 3 ni ;

mon ; 11 am - 1 pm
tue ; 2 pm - 4 pm
wed ; 9 am - 11 am
thurs ; 11 am - 1 pm
fri ; 8 am - 10 am

ikutkan plan, nak ambik math 2 and Understanding Islam [UI] sekali.but , tak dapat sebab kelas untuk UI sikit je kuotanye.so , dah tak cukup kelas.means , menghadap math 2 je la hari2.heheh.may Allah bless :)

Actually , math 2 is not about algebra.it's about calculus + statistic

even dah start sem baru , insyaAllah aku akan terus berblogging.selagi ada benda nak dicampakkan kat blog ni.haha.tu je la untuk hari ni.

sekian.adios.wassalam :)



 homesick already.makan nasi pon tak habis lunch tadi.nak yg mak masak..uwaaa T.T''

No comments:

Post a Comment