Friday, March 18, 2011

RESULT YANG DEGIL

In The Name of Allah The Most Gracious The Most Merciful

assalamualaikum  = )



Kebahagiaan dalam perpisahan betul la hari ni.Bahagia sebab Group SKSL Batch '99-'04 dah berjaya tercipta kat Facebook.Members yang dah berjaya dijejaki pulak baru 20 orang.haha.should be 40.sebab dulu my class ; 6 Amanah ada 40 students.ramai kan ? hee.Tapi still alhamdulillah dapat contact balik yang 20 orang tu.Lagi pon sekarang semua dah tercampak seluruh negara.huhu.rindunya zaman kanak2 ribena-strawberry-blueberi-blackberi-biri2 sume tu.sob sob..Hanya FB yang jadik penghubung.ceewaah ! haha.

part yang tak syok pulak tu alkisah result aku yang tak keluar2 ni..Memang bagus la CFS IIUM ni sebab melatih aku supaya bersabar =,=''.dah tak terkira berapa juta kali aku try log in portal tu.almost nak kematu dah jari menekan refresh button.alahai...belum rezeki lagi.Mantop sangat gamaknya result aku tu sampai nak suruh jadi orang terakhir yang tau.kan ke save the best for last?   # senget

hari ni sepanjang hari dok online je keja.pastu , menekan butang refresh sampai lebam.last2 fed up.offline.layan TV pulak.sabaq je la.rasa2 nya kalau tahap kesabaran dapat diuukur pakai penyukat , dijamin tahap kesabaran aku dah bertambah.maybe dalam 3/4 kali ganda.haha.amacam? hebat kan penangan portal CFS IIUM ni.heheh.ramai jugak yang senasib dengan aku.and ramai jugak yang bertuah dapat check dah.huhu.

rasa macam nak call dean pon ada.dialog yang dijangka akan berlaku :

aku : Assalamualaikum Dean.May I ask u something?
dean: W'salam.of course.but before that do I know u?
aku : How can u don't know me.because I'm the 1st in your list

bahahaha.sumpah perasan.bajet dapat 4 rata a.k.a 4 flat je.ni la yang jadi kalau otak dah tak brapa nak centre =.=''

pape pon really hope by tomorrow dapat tau my result tu.hishh.tak tenang jiwa ni.dup dap dup dap je selagi taktau.dah la ahad ni nak kena balik PJ dah.uwaa...nak call dean mintak extend boleh ?? wakaka.

tu je la untuk kali ni.sapa yang baca ni , tolong la doakan aku berjaya ye.terima kaseh daun keladi.alang2 berdoa,doa la dapat 4 flat sekali.kui3.good night.sleep well peeps ^^

adios and wassalam =)



2 comments: